Promocja Darmowa Dostawa
Promocja mająca na celu umocnienie pozytywnego wizerunku Sklepu dla Karpiarzy www.rockworld.pl oraz docenienie lojalności klientów.
§1
Promocja organizowana jest na stronie www.rockworld.pl przez firmę ROCKWORLD Łukasz Pawlik mieszczącą się w Raciborzu pod adresem ul. Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz zwanego dalej organizatorem.
§2
W promocji bierze udział każdy, zarejestrowany i zalogowany klient, który ma zaznaczone zgody marketingowe, a jego zamówienie i kraj dostawy spełnia warunki promocji. System sklepowy automatycznie rozpoznaje czy zamówienie spełnia warunki promocji i proponuje skorzystanie z opcji darmowej dostawy podczas wybierania formy dostawy przy składaniu zamówienia.
§3
Promocja trwa od 25.06.2021 do odwołania.
§4
Warunki udziału w Promocji "Darmowa Dostawa":
- Przekroczenie wartości zamówienia spełniającego regulamin promocji - dla danego kraju objętego promocją.
- Posiadanie otwartego zamówienia, czyli zamówienia które nie zostało jeszcze zrealizowane np. złożonego przed chwilą i jeszcze nie spakowanego, lub zamówienia powstałego z rozdzielenia wcześniejszych zamówień, w którym znajdowały się produkty z dłuższymi terminami dostaw. W tym przypadku organizator zastrzega sobie możliwość łączenia wielu zamówień jednego klienta w jedno zamówienie.
Progi wartości zamówień uprawniające do skorzystania z promocji "Darmowa Dostawa" dla wysyłek do poszczególnych krajów objętych promocją:
Litwa, Łotwa, Estonia - dla zamówień powyżej 400 zł
Francja, Belgia, Niderlandy, Dania, Włochy, Węgry, Hiszpania, Chorwacja - dla zamówień powyżej 650 zł
Bułgaria, Szwecja, Portugalia - dla zamówień powyżej 850 zł
§7
Promocja "Darmowa Dostawa" realizowana jest przez dostawcę wskazanego w koszyku dla danego zamówienia. Jeżeli klient wybierze inną formę dostawy niż automatycznie zaproponowana, dostawa będzie realizowana bez uwzględnienia Promocji "Darmowa Dostawa".
§8
Niektóre produkty lub opcje produktów wyłączone są z Promocji "Darmowa Dostawa". Jeżeli taki produkt lub opcja produktu znajduje się w zamówieniu informacja o produktach, których dotyczy wyłączenie promocji, pojawi się w 2 kroku koszyka podczas składania zamówienia.
Zamówienia, w których system nie zaproponował opcji darmowej dostawy, a klient samowolnie zmniejsza wartość zamówienia o wskazaną wartość dostawy, będą realizowane z opóźnieniem, dopiero po dokonaniu dopłaty za dostawę. W przypadku braku dopłaty zamówienia będą usuwane.
