Wpisz szukaną frazę...
zaawansowane
    Menu
    Wpisz szukaną frazę...
    zaawansowane

    FAQ

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

    Poniżej przedstawiamy kilkadziesiąt najcześciej zadawanych pytań razem z odpowiedziami. Jeżeli te pytania i dopwiedzi nie rozwiązują wszystkich wątpliwości - zapytania prosimy o kontakt mailowy pod adres sklep@rockworld.pl lub telefoniczny na numer 883 4747 729. W dni robocze od godziny 11.00 do 18.00 w soboty od godz. 8.00 do 13.00.

     

    Pytania dotyczące dostępności towaru oraz sposobu płatnosci za zamówienie:

    1. Co oznacza przycisk "Kup", a co "Zamów"?

    Odpowiedź: Produkty z przyciskami kup są na magazynie, produkty z przyciskiem zamów są produktami sprowadzanymi "na zamówienie" czyli sprowadzamy taki towar pod konkretne zamówienie klienta. 

    2. Co oznacza status dostepności "Jest", "Dostępny", a co "Na zamówienie"?

    Odpowiedź:
    Jest - produkty z dostepnościa "jest" jest u nas na magazynie podajemy nawet jaka jest ilość danego produktu na naszym magazynie - możesz kupić te produkty w dowolnej formie płatności (pobranie, przelew, raty).
    Dostępny - produkty z dostępnością "dostepny" jest dostepny w sprzedaży na naszym lub zewnętrznym magazynie - możesz kupić te produkty w dowolnej formie płatności (pobranie, przelew, raty).
    Na zamówienie - produkty z dostępnością "na zamówienie" jest sprowadzany na konkretne zamówienie klienta - możesz kupić te produkty tylko w przedpłaconej formie płatności wpłacając 100% zadatku (możesz też kupić takie produkty w systemie ratalnym)

    3. Jaki jest czas oczekiwania na produkty "jest"?

    Odpowiedź: Zdecydowana większość produktów o statusie "jest" wysyłana jest tego samego dnia lub w 24h od momentu zamówienia. Zdarzają się jednak okresy kiedy kumulują się zamówienia wtedy sklep automatycznie informuje że wysyłka towaru może zająć troche dłużej np 48h od momentu zamówienia. 

    4. Jaki jest czas oczekiwania na produkty o statusie dostępności "dostępny"?

    Odpowiedź: Zdecydowana większość produktów o statusie "dostepny" wysyłana jest w około 2-5 dni dni od momentu zamówienia. Są jednak produkty na które czas oczekiwania jest dłuższy nieco dłuższy choć nie powienien przekroszyć 14 dni. 

    5. Jaki jest czas oczekiwania na produkty o statusie dostepności "na zamówienie"?

    Odpowiedź: Zdecydowana większość produktów na zamówienie wysyłana jest od 2 do 14 dni od momentu zamówienia. Są jednak produkty na które czas oczekiwania jest dłuższy. Jeżeli tak jest jest on opisany przy statusie magazynowym danego produktu, lub w opisie treści. 

    6. Dlaczego przy towarze jest szary przycisk "brak towaru"?

    Odpowiedź: Wygląda na to że wyprzedał się towar który zazwyczaj mamy na magazynie i system zmienił mu status magazynowy na "brak towaru". 

    7. Dlaczego nie mogę wrzucić towaru do koszyka?

    Odpowiedź: Wygląda na to że chcesz kupić towar którego aktualnie nie mamy na stanie. Przepraszamy możesz dopisać się do śledzenia produktu (podać swój e-mail) i w momencie otrzymania dostawy tego towaru automatycznie powadomimi Cię o tym fakcie. 

    8. Dlaczego nie liście wyboru nie ma wszystkich dostępnych produktów które są zgodnie opisem?

    Odpowiedź: Wygląda na to że chcesz kupić wersję towaru którego aktualnie nie mamy na stanie. Przepraszamy możesz dopisać się do śledzenia produktu (podać swój e-mail) i w momencie otrzymania dostawy tego towaru automatycznie powadomimi Cię o tym fakcie. 

    9. Czy na pewno towar który zamówiełem jest dostępny na magazynie?

    Odpowiedź: W 99% przypadków towar który ma status "jest" jest na magazynie. 1% rezerwujemy na błędy magazynowe i sytuacje kiedy towar ulega uszkodzeniu przez co nie jesteśmy w stanie wysłać pełnowartościowego towaru. Jezeli taka sytuacja wystapi kontaktujemy się z klientem aby ustalić dalszy tok działania.

    10. Czy musze się rejestrować/zakłądać konto zeby zrobić zakupy?

    Odpowiedź: Nie. Nie jest konieczne rejestrowanie się aby skłądać zamówienia w naszym sklepie. Natomiast założenie konta daje wymierne korzyści - każdy użytkownik dokonujący zakupów bierze udział w programie lojalnosciowym (zbiera punkty który może zamienić na nagrody patrz regulamin promocji). Dodatkowo otrzymasz dostęp do działów do których nie mają dostępu klienci niezarejestrowani (np aukcje, promocje, itp) przy kolejnych zamówieniach nie bedziesz musiał wprowadzać danych adresowych, bedziesz mógł śledzić na bierząco  status Twojego zamówienia oraz wcześniej realizowane zamówienia, prowadzić blog zdjęciowo/informacyjny oraz mieć podstawę do negocjacji ceny ponieważ dla zarejestrowanych użytkowaników prowadzone sa statystyki sprzedaży.

    11. Czy jest minimalna kwota zamowienia?

    Odpowiedź: Nie.

    12. Czy mogę zapałcić za zakupy w sklepie internetowym kartą kredytową?

    Odpowiedź: Tak. Aktualnie płatności Kartami Visa oraz Maestro realizowane sa przez System PayU.

    13. Czy mogę zapłącić za zakupy kurierowi przy dostawie lub przelewem żebym nie musiał mieć przygotowanych pieniędzy dla kuriera?

    Odpowiedź: Tak. Możlwe są obydwie formy płatnosci. Forma płatności za zakupy wybierana jest w 2 kroku koszyka. 

    14. Czy moge kupić na raty?

    Odpowiedź: Tak. Sprzedaż ratalna dostępna jest dla zamówień od 150 zł i obsługiwana jest przez system Raty Santander. Bankeim realizującym jest santander consumer. Procedura moze odbyć się całkowicie on-line od wypełniania wniosku ratalnego do decyzji kredytowej w około 15 minut!!! Szczegółowo system ratalny opisany jest w dziale Jak kupic na raty?

    15. Nie wiem czy płatność przelewowa lub PayU przebiegła własciwie. Co mam robić?

    Odpowiedź: Proszę chwile odczekać i sprawdzić czy w przypadku płatnosci przelewowej na koncie została zaksięgowana operacja. Jeżeli nie prosimy skontaktować się z obsługą sklepu poprzez e-mail sklep@rockworld.pl  lub przedzwonić pod numer telefonu 883 474 729 i opisać sytuację. Wspólnie ustalimy dalszy tok działania zadowalający dla każdej ze stron.

    16. Nie wiem co sie dzieje z moim zamówieniem. Co mam robić?

    Odpowiedź: Wszystkie zamówienia przechodzą przez 4 statusy "zamówienie nowe", "zamówienie potwierdzone", "zamówienie w realizacji" oraz zamówienie "zrealizowane".  Przy kazdej zamiana statusu klient informowany jest automatycznie wysyłaną wiadomością e-mail o zmianie statusu zamówienia i aktualnym postepie w realizacji zamówienia. Jeżeli to nie wyczerpuje pytania proszę skontaktować się z obsługą sklepu poprzez e-mail sklep@rockworld.pl  lub przedzwonić pod numer telefonu 883 474 729 w godzinach pracy sklepu. Sprawdzimy i wyjasnimy co sie dzieje z zamówieniem.

    17. Czy mogę dostać Fakturę na zamawiany towar?

    Odpowiedź: Tak. Proszę taką opcję zaznaczyć w 2 kroku składania zamówienia (standardowo wystawiamy "paragon"). 

     

    Pytania dotyczące dostawy zamawianego towaru: 

    18. Jaki jest koszt przesyłki zamawianego towaru?

    Odpowiedź: Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi kupowanego towaru, sposobu płatności oraz wybranego dostawcy. Sklep sam określi w koszyku odpowiednie koszty. Koszty przesyłki można rónież sprawdzić na stronie Ceny dostaw towaru

    19. Od jakiej kwoty są darmowe przesyłki?

    Odpowiedź: Aktualnie wszystkie zamówienia powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt. Dotyczy to jednak tylko transakcji krajowych i przesyłek krajowych.

    20. Jak szybko / Kiedy bedzie wysłane moje zamówienie?

    Odpowiedź: Większość zamówień pobraniowych skałdanych do godziny 10.00 wysyłane jest tego samego dnia roboczego. Jeżeli wybrałeś formę płatności przelew przesyłka bedzie zrealizowana po zaksięgowaniu wpłaty na konto sklepu. Sesja księgowania  przelewów w naszym banku odbywa się o godzinie 12.30 kazdego dnia roboczego. Aby przyśpieszyć realizację zamówień przelewowych można wysłać na adres sklep@rockworld.pl  potwierdzenie przelewu.  

    21. O której są odbierane przesyłki przez kuriera?

    Odpowiedź: Aktualnie przesyłki odbierane są ok godziny 15.00 w dni robocze. 

    22. Czy dostanę numer listu przewozowego

    Odpowiedź: Wszystkie zamówienia przechodzą przez 4 statusy "zamówienie nowe", "zamówienie potwierdzone", "zamówienie w realizacji" oraz zamówienie "zrealizowane". Po każdej zmianie statusu zamówienia kupujący zostanie o tym poinformowany wiadomoscią przesłaną na podany w zamówieniu adres e-amil. W zamówieniu informującym o wysłaniu przesyłki zostanie dołaczony numer listu przewozowego przy pomocy którego będzie można śledzić losy przesyłki.  UWAGA!!! Dodatkowo dostawca POCZTEX i POCZTA POLSKA informuje o planowanej dostawie SMSem w dniu doręczenia. 

    23. Czy mogę ustalić godzinę dostawy towaru

    Odpowiedź: Możemy przekazać kurierowi sugerowana godzinę dostawy niestety nie jesteśmy w stanie wymusić na kurierze aby stosował się do naszych próźb. Najlepiej po otrzymaniu numeru listu przewozowego skontaktować się bezpośrednio z kurierem i ustalić godzinę dostawy.  

    24. Czy moge zamawiany towar w sklepie internetowym odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym

    Odpowiedź: Tak jest. Jest możliwośc wybrania takiej opcji prosimy jednak o podanie w uwagach planowanego terminu odbioru tak abyśmy mogli przygotowac towar. 

    25. Jak powinienem zgłosić reklamację towaru lub sposobu realizacji zamówienia.

    Odpowiedź: Aby reklamacja została rozpatrzona najszybciej jak to jest mozliwe - prosze o zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: reklamacje@rockworld.pl razem z opisem reklamacji, numerem zamówienia oraz danymi kontaktowymi tak abyśmy mogli szybko i trafnie rozpatrzeć zgłaczaną reklamację.

     

    Pytania dotyczące bezpieczeństwa zakupów: 

    26. Skąd wiem że dostane zamawiany towar a nie przysłowiową "cegłę"

    Odpowiedź: Jesteśmy legalnie działającą firmą od 2004 roku natomiast sklep internetowy prowadzimy od 2006 roku. Jesteśmy jednym z najdłużej działających sklepów wędkarskich w internecie. Zrealizowaliśmy tysiące zamówień dla tysięcy klientów mam nadzieję ze taki argument wystarczy. Jeżeli takie zapewnienie nie wystarczy zawsze brak realizacji opłaconego zamówienia można zgłosić na policję.

    27. Czy moje dane z karty kredytowej są bezpieczne?

    Odpowiedź: Tak. Sklep nie przechowuje informacji o kartach kredytowych. Przetwarza je tylko broker płatnosci czyli PayU - a dane przesyłane są poprzez szyfrowane połączenie "https".

    28. Czy moje dane osobowe sa bezpieczne?

    Odpowiedź: Tak. Sklep ma wprowadzoną politykę bezpieczeństwa, a zbiór danych osobowych zgłoszony jest do GIODO.

     

    Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z najlepszymi okazjami!
    Pokaż stronę w wersji PC

    Copyright ROCKWORLD - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Wykorzystywanie zdjęć i tekstów bez uzyskania pisemnej zgody zabronione.

    Informacja

    w ramach naszej strony stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies - więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności.

    GetWartość
    id52
    Zapytania do bazy danychCzasRekordów
    SELECT idzamowienia FROM sklep_zamowienia WHERE stan!=2 AND stan!=4 AND stan!=5 AND shop=10.0731255
    SELECT kurs FROM sklep_waluty WHERE id='1'0.00021
    SELECT nazwa FROM sklep_waluty WHERE id='1'0.00011
    SELECT sklep_categories.title, sklep_categories.plugin, sklep_categories.sub_page, sklep_pages.* from sklep_categories LEFT JOIN sklep_pages ON sklep_categories.id = sklep_pages.cat_id WHERE sklep_categories.id = 52 AND sklep_categories.hidden = 0 0.00021
    SELECT sklep_galleries.*, sklep_gallery_desc.file, sklep_gallery_desc.title FROM sklep_galleries LEFT JOIN sklep_gallery_desc ON sklep_gallery_desc.gallery_id = sklep_galleries.id WHERE sklep_galleries.id = 0 ORDER BY sklep_gallery_desc.priority ASC0.00020
    SELECT text FROM sklep_komunikaty WHERE id='268'0.00011
    SELECT sklep_categories.title, sklep_categories.plugin, sklep_categories.sub_page, sklep_pages.* from sklep_categories LEFT JOIN sklep_pages ON sklep_categories.id = sklep_pages.cat_id WHERE sklep_categories.id = 45 AND sklep_categories.hidden = 0 0.00021
    SELECT text FROM sklep_komunikaty WHERE id='323'0.00011
    Łącznie: 80.0742261
    SessionWartość
    waluta1
    ico_stan255
    sortcenaasc
    kurs1.0000
    walPLN
    produc0
    idpodpodkat10
    idpodkat10
    idkat10
    baners_main0
    punkty_user0
    calkowita_wartosc_org0.00
    calkowita_wartosc0.00
    zaliczka_wartosc0.00
    produkty0
    punkty0
    ciezar0
    tytulwww.ROCKWORLD.pl
    opisSklep Karpiowy, Sklep dla Karpiarzy - Największa oferta kulek proteinowych, akcesoriów, elementów zestawów i sprzętu karpiowego. Szybka wysyłka zamówień.
    kluczeSklep Karpiowy, Sklep dla Karpiarzy, Kulki Proteinowe, sklep wędkarski, Sklep Karpiowy, karp, carp, sklep wędkarski, namiot karpiowy, kulki proteinowe, pellet, pellet halibut, akcesoria karpiowe, haki karpiowe, wędki karpiowe, kołowrotki karpiowe, sztuczna kukurydza, pływające kulki proteinowe, carp care, łóżka karpiowe, fotele karpiowe, sygnalizatory brań, Pontony karpiowe
    pkt_zakup12
    pkt_recenzja0.5
    CookiesWartość